הרשמה לקהילת הכלכלה המבוזרת

משקיעים פיננסים

הזדמנויות להשקעה בשלבי צמיחה שונים של הסטארט-אפ

סרטון תדמיתי / אתר הבית

מייסד זבנג שופ היה בין הסוחרים המצליחים בשוק ההון האמריקאי (TOP 1/2%), הוא הפסיק עם מסחר המניות והקים את זבנג שופ מכיוון שראה כי קיים כשל שוק עולמי של קמעונאי-המזון במעבר לאונלין.  הוא עקב אחר אמזון בגישתה המשבשת ושואל “האם קמעונאי-המזון גם הם מוגבלים במעבר לאונליין עד כדי התמוטטות, כמו שרואים באי-קומרס של קמעונאים אחרים?”

בתגלית מפתיעה הוא גילה כי קמעונאים בתחום המזון שולטים ב -95% משוק המזון ומוצרי צריכה ביתיים אך הם לעולם לא יכלו למזג את האונליין באופן רווחי עם התשתיות הקיימות, גם לא עם מרכזי ליקוט/ מרלו”גים אחרים מבלי לפגוע משמעותית בהצעת הערך הסופית. הפחתת עלויות והתייעלות אינם הבעיות היחידות שיש להם. לקמעונאי-המזון יש מגבלות ד.נ.א חמורות והם אינם יכולים להתגבר עליהם כי מקורם ב מודל עסקי מסורתי ומיושן יעודי למכירת “מדף”.

קרא עוד…

תיאור מפורט אודות טכנולוגיית הליבה יוצגו במפגשים אישיים.

כך או כך, נקודות יסוד מרכזיות של המיזם הם בעיקר מתוך חשיבה ליעילות מרבית, בעלויות הקמה/שוטף נמוכים מאוד (!)  
המיזם בעל מבנה מודולרי מדורג ומהיר, המשולב עם מודל מבוזר ושיתופי שמבוסס על חברי הקהילה המבוזרת. 

 הצטרפות לרשימת תפוצה מאפשרת יצירת קשר ישיר וקבלת עדכונים שוטפים לאורך התפתחות המיזם.

אז מה עושים? שלב ראשון נרשמים:
אנו מזמינים אתכם להירשם ולהצטרף לקהילת הכלכלה השיתופית ומבוזרת

פרנק האברד


"הדרך הבטוחה להכפיל את כספך היא לקפל אותו באמצע ולשים אותו בכיס."


"השוק משתנה, העולם משתנה ומה שהצליח אתמול, לא בהכרח יצליח מחר"

מסמכי השקעה נוספים זמינים למשקיעים $$$

<i class="fab fa-facebook" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב facebook
Facebook
<i class="fab fa-whatsapp" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
<i class="fab fa-twitter" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב twitter
Twitter
<i class="fas fa-envelope" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב email
Email
<i class="fab fa-linkedin" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב linkedin
LinkedIn