הפניה שלנו אל הזכיינים, פרטיים ומסחריים, יפעל תחילה ע”פ סדר ההרשמה במערכת ורק לאחר מכן ע”פ קריטריונים נוספים.
קידום שיתופי פעולה עסקיים יעשה בתאם למקובל ומוגדר בחוק דרך משרדי עורכי דין מוכרים בארץ
כמו כן, הרישום כאן הוא חסוי ביותר ולא ייחשף לשום גורם אחר.
הסטארט-אפ נמצא בשלבי הקמה ובתהליך בניית התשתיות.
הרשמה לקהילת הכלכלה המבוזרת
זכיינים ושותפים עסקיים
מידע זה עבור זכיינים פרטיים וחברות בע”מ, הזדמנויות עסקיות לניהול תפעולי של סניפי ליקוט או מרכזי הפצה אזוריים:
כאמור, אנחנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית מספר 4.0 . יתכן והאדם מן השורה לא מיחס לזה משמעות רבה, אבל הפוטנציאל העסקי ליזמים בעלי התעוזה הוא גם נדיר וגם עצום בממדיו. לא כל עסק חדש יכול להציע ערך משמעותי הרבה יותר ממתחריו עד כדי שיבוש פעולתם. המעבר לאונליין לא רק שהוכיח עצמו כמודל משבש ומהפכני אלא שבתחומים מסוימים עדין בחיתוליו בזמן שעסקים מסורתיים כבר עכשיו נאבקים על הישרדותם.
זה כמו לשחק משחק פוקר ולדעת את הקלפים של היריב שלך. הכל על השולחן, גלוי וידוע. לקמעונאי המזון אין מוצא, רשתות השיווק מיצו את כל האפשרויות שלהם ואינם מסוגלים לעשות יותר או לשנות את “עורם”. זה פשוט לא בדנ”א העסקי שלהם, הצרכנים ממשיכים לקנות דרכם כי כך הורגלו לאורך השנים ומשום החוסר ברירה. אין ממש אלטרנטיבות חדשניות וטובות יותר, במידה כזאת או אחרת הכל אותו הדבר. שרשרת האספקה המסורתית יעודית למכירות פרונטליות ודורשת אחסון לפני המכירה, היא אינה פתוחה למגוון בלתי מוגבל וליצרנים בעלי כמויות מקומיות או למוצרים ייחודים שלוו-דווקא פופולריים, ובעיקר אינה חסכונית ושיתופית. עלויות תפעול של רשתות שיווק קמעונאיות בתחום המזון מהוות 93% אחוז מההכנסות שלהם (רווח גולמי) , בזבוז משווע שלא מצדיק המשכיות כמודל עסקי וכלכלי שגם מחייב מחזוריות גדולה במיוחד כדי לשרוד.
מה שאנחנו בזבנג שופ מציעים הוא מודל עסקי כלכלי ושוב גם מהפכני, שיתופי ואף מבוזר במידת מה. מודל שיוכיח עצמו כיעיל, מהיר, עוצמתי, משבש ומתגמל לכל פעיליו. מטרתנו היא לשנות את “כללי המשחק”, להציב סטנדרט חדשני בכל קטגוריית ערך ולא רק של הצרכן אלא גם מצד היצרנים וספקים וגם מצד הגורמים התפעוליים, מעיין אקו-סיסטם מחזורי שמטיב עם כולם באופן משמעותי בהשוואה למודלים המסורתיים. נכון לומר שאנחנו בחזון “אחרית הימים” ומתקדמים לעבר עידן חדשני ויוצא דופן. עיוותי הסחר וניצול כוחם של החזקים אט אט מתחלף בכוחם של ההמונים, האנשים הפרטים שמתקבצים יחד תחת חזון משותף, דרכי פעולה אחידים ואינטרסים כלכליים. אם עד כה זכיינים של רשתות מותג נאלצו להתמודד עם תהליכי סחר ושיווק בעצמם אצלנו זה אחרת, וזאת למרות שבמזון המורכבות היא לא קטנה. כוחו של הסניף הבודד אינו נחשב משמעותי מול הצרכנים, יצרנים וספקים ולכן המכירות וניהול המלאי נעשה ברמה הגלובלית ובאחריות של זבנג שופ.
מכאן אנו קוראים לכל היזמים שבניכם, אלו שרוצים לקחת חלק בעסק כלכלי נטול דאגות הוגן ומובטח לדורי דורות. עסק שינוהל בכללים אוניברסליים פתוחים לכולם ושקיפות מלאה. אנחנו מציעים ליזמים פרטיים ועסקיים להקים סניפי ליקוט תפעוליים שיוקמו ע”פ המתודיקה של זבנג שופ ובחסותנו. תפקידכם הוא תפעולי וניהולי בלבד, מודל ההכנסות הוא פר מוצר בתהליך תגמולי שיהפוך אוטונומי בבוא העת.
שותפים לחזון, רוצים לדעת עוד, קולטים את הפוטנציאל…? בואו וקחו צעד נוסף קדימה…
קרא עוד…
אז מה עושים? שלב ראשון נרשמים:
אנו מזמינים אתכם להירשם ולהצטרף לקהילת הכלכלה השיתופית ומבוזרת
הצטרפות לרשימת תפוצה מאפשרת יצירת קשר ישיר וקבלת עדכונים שוטפים לאורך התפתחות המיזם.
פרנק האברד
"הדרך הבטוחה להכפיל את כספך היא לקפל אותו באמצע ולשים אותו בכיס."
"השוק משתנה, העולם משתנה ומה שהצליח אתמול, לא בהכרח יצליח מחר"
<i class="fab fa-facebook" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב facebook
Facebook
<i class="fab fa-whatsapp" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
<i class="fab fa-twitter" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב twitter
Twitter
<i class="fas fa-envelope" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב email
Email
<i class="fab fa-linkedin" aria-hidden="true"></i> שיתוף ב linkedin
LinkedIn