כשלים במודל העסקי של הקמעונאות מזון
שאלות ותשובות על הסטארט-אפ
שאלות ותשובות לזבנג שופ: רבים וגדולים מכם ניסו ולא צלחו, למה שאתם כן? / האם יהיה שינוי ערך מהותי בהצעת הערך לצרכנים / איך תצמצמו את הוצאות התפעול וההקמה הנדרשים לפעילות*מערכות אלו / מה מהפכני ב "איכות" המוצרים שאתם מציעים? / למה שרשתות השיווק לא יעתיקו ויאמצו את מה שעובד? / למה שהיצרנים, יבואנים וספקים ירצו לשתף פעולה ולמכור דרככם? / כיצד תתגברו על האתגר של "הביצה והתרנגולת" בהקמת המרקטפלייס? / באיזה שלב נמצא המיזם ומה מטרתכם כרגע?
האונליין – ״עקב אכילס״ של קמעונאי המזון
מגבלת הד.נ.א. במודל עסקי מיושן עוד יוביל לקריסתם של רשתות מזון גדולות אין ספק שהמעבר לרכישות באונליין הוכיח עצמו כערוץ מְכִירָתִי מועדף על הצרכנים, אבל מדוע קִמְעֹוֹנַאִים ברחבי העולם נכנסים למשבר בגלל התופעה? איך קורה שגם רשתות קמעונאות גְּדוֹלוֹת קוֹרְסוֹת ולא מצליחות לעשות את ההתאמה על אף גודלם? מדוע אי-קומרס במזון וצריכה תקוע ולא צומח למרות צפי של 20% נתח שוק ודרישה רבה מצרכנים. אנחנו בסוף 2019, לאחר 25 שנה באי-קומרס יש תשובות להרבה שאלות וגם מסקנה אחת די ברורה: קִמְעֹוּנַאִי הַמָּזוֹן לא מסוגלים להתמודד עם המעבר לאונליין גם אם הם ממש רוצים, גם אם הם בעלי משאבים רבים ונתח שוק גדול במיוחד. הסיבה: מִגְבָּלַת ה הד.נ.א במודל העסקי של "הקמעונאות" המסורתית. המערך העיסקי סובב…